Osoby posiadające punkt handlowy doskonale zdają sobie sprawę z tego, jak ważna jest odpowiednia promocja asortymentu. Właśnie dlatego inwestują w różnego rodzaju środki, które mają dotrzeć do potencjalnego klienta. Wśród nich niezmiennie swoją wysoką pozycję utrzymują manekiny.

Manekin ciążowy – przedstaw swoją ofertę

Manekin ciążowy jak sama nazwa wskazuje będzie kukłą z zaznaczonymi krągłościami charakterystycznymi dla tego wyjątkowego stanu. Zainwestować w niego powinny osoby, które chcą zaprezentować przechodnią odzież przeznaczoną dla kobiet w ciąży. Taki manekin bardzo dobrze pokaże zachowanie materiału, a także to jak układa się konkretna sukienka, czy bluzka przy zwiększonym rozmiarze brzuszka. Właśnie te dwa aspekty są bardzo ważne dla przyszłych mam, a niemożliwe do osiągnięcia, gdy odzież umieści się na zwykłym manekinie całopostaciowym.

Manekin bieliźniany – do Twojego sklepu

Prezentacja bielizny również może odbywać się za pośrednictwem konkretnego manekina. W tym przypadku będzie to manekin specjalny bieliźniany, który można zobaczyć na stronie https://sklep.moremannequins.pl/specjalne-bielizniane.75. Czym będzie się charakteryzował? Przede wszystkim dobrze zaznaczonymi kształtami sylwetki zarówno w wydaniu damskim jak i męskim. Takie manekiny bardzo często występują w różnych rozmiarach. Wszystko po to by jak najlepiej przedstawić intymną część garderoby. Klientki, jak i klienci będą mogli zobaczyć jak wygląda pojedynczy model lub komplet bielizny. Taka prezentacja bardzo dobrze wpływa na zmysły i zachęca do przekroczenia progu sklepu w celu dokonania zakupu.

Manekin bieliźniany i ciążowy – gdzie kupić i na co zwrócić uwagę?

Wybierając manekina jako przedmiot do prezentacji posiadanego w punkcie handlowym asortymentu należy rozpatrzeć kilka kwestii. Pierwszą jest oczywiście dobranie rodzaju kukły do oferty. Następnie należy wybrać między manekinem całopostaciowym, a np. samym torsem. Ten pierwszy idealnie sprawdzi się, gdy zostanie ustawiony na sklepowej witrynie. Z kolei tors można wstawić we wnętrzu punktu. Dzięki temu, że można go ustawić np. na półce nie traci się wolnej przestrzeni. Zyskuje się za to możliwość wyeksponowania większej części asortymentu, co przyciągnie uwagę klientów. To oczywiście może przełożyć się na zyski, na czym najbardziej zależy właścicielowi takiego sklepu. Wybierając manekina należy zwrócić jeszcze uwagę na materiał wykonania jak i odpowiednie podpory. Nikt nie chce bowiem, żeby jego kukła przewróciła się na klienta lub chwiała się prze podmuchu powietrza.

[Głosów:0    Średnia:0/5]

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here